Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

woensdag 11 januari 2012

Voorbeeldvrouw in Ventron

Skigebied Ventron afgelopen weekend met de slee verkend. Helaas mistig en guur weer. Maar de gezellige, warme chalet werd gelukkig vlug gevonden! En de voorbije dagen hadden we hier ondertussen ook een vriendin in huis die in de keuken haar weg goed kent. 't Was weer "lekker" bijpraten. Bedankt voor alles, voorbeeldvrouw ;-)Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. 't Ziet er een super-weekend uit. 'k Twijfel er niet aan dat jullie ook ongelooflijk lekker gegeten hebben. By the way... ik ben jaloers op de leuke olifantenmuts!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke foto's met heel goed volk !
    Hmmm... die sneeuw, wel daar verlang ik nu ook naar se.
    Weeral bedankt om te mogen meegenieten...
    Misschien moet ik in 2012 er toch ook eens écht werk van maken een blog te starten.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen