Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

zaterdag 12 oktober 2013

De snelste



Glimmend van trots kwam Thomas deze middag met een grote beker en medaille thuis!

Vanmorgen vond in Jean XXIII de jaarlijkse Cross d'établissement plaats
en van de circa 100 jongens in zijn jaar was Thomas de snelste!!

Vervolgens heeft onze oudste ook nog eens het beste van zichzelf gegeven
tijdens een thuismatch voetbal in Pfastatt...

En nu ligt hij dus al enige tijd uitgestrekt in de zetel televisie te kijken,
met de afstandsbediening en zijn Nintendo binnen handbereik.

Hij is voorlopig niet van plan om nog veel te bewegen
en ik vind het prima!

De snelste moet af en toe toch ook even bekomen :-)

Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten