Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

maandag 8 september 2014

Steinwasenpark


Eindelijk gelukt, de beloofde uitstap voor de goede rapporten van het voorbije schooljaar! En ondertussen werd ook de jarige dochter nog even gevierd...

Het Steinwasenpark in Oberried (vlak naast Freiburg) viel gisteren bij iedereen in de smaak. Midden in het Zwarte Woud bevindt zich hier een mooi natuurpark met heel wat wilde dieren en enkele leuke attracties.

Vooral de snelle bobslee-pistes tegen de groene heuvelflanken vond ik zelf zeer geslaagd: ze zorgen voor een goede portie pretparkamusement, zonder alle technische hoogstandjes of drukke opsmuk die ik in een gewoon pretpark meestal zo vermoeiend vind.

Dat je vanaf acht jaar ook helemaal alleen in zo'n bobslee mag, maakt dat de jongste zoon eind oktober dringend nog eens terug wil. Met zoveel enthousiasme je verjaardag vieren, doe je toch vooral op jonge leeftijd :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten