Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 15 januari 2015

Mie-loo

Vorige week bestelde ik tickets voor het optreden van Mie-loo in Straatsburg.

Je kent hem wel, de Belgische zanger van bekende popsongs als "You don't know" en "Ayo Technology", de jonge dertiger die reeds heel wat MIA's wist te bemachtigen... (Dat was juist voor Stromae in België - en al vlug over alle landsgrenzen heen - aan zijn spectaculaire opmars begon!)

Milow dus. Maar die naam kenden ze niet aan de ticketbalie van Cultura. Mie-loo wel.

Dan heb ik eens geen last van mijn 'petit bel accent' (zoals de Fransen het zelf noemen, want persoonlijk vind ik er dus zeker niets 'moois' aan) en ik hoor mezelf tegen de verkoper herhalen: 'Ouioui, deux billets pour le concert de Mie-loo svp.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten