Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 4 juni 2015

Premier exposé


Un peu stressé vertrok Kobe vanmorgen naar school. Straks zal hij zijn allereerste spreekbeurt geven! Over KV Mechelen, Thibaut Courtois en de structure pyramidale van het Belgisch voetbal. Een zak vol attributen en een grote poster vol foto's moeten hem helpen om alles goed uit te leggen aan zijn Franse klasgenootjes.

Met bonkend hart tien minuten voor het schoolbord staan...

'Ik praat zo vlug, mama, omdat het dan ook vlug gedaan is.'

Wie kent dat gevoel niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten