Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

donderdag 15 december 2016

Harry Potter


Zoals ik vroeger tijdens een mondeling examen vaak niet meer de energie vond om al mijn voorbereiding en ingestudeerde kennis aan de prof te tonen, zo voelde het. Alleen zat ik nu tegenover de directeur van het college/lyceum in Zillisheim en betrof het de inschrijving van onze jongens voor volgend schooljaar. Beide zonen zaten ongemakkelijk naast me, ze leken het plots ook allemaal niet zo goed meer te weten.

Een kwartier later verlieten we de indrukwekkende school met het hoge Harry Potter-gehalte. Mooi gelegen in het groen trouwens, en met veel sportterreinen ook... We hadden dus best wat "magische krachten" kunnen gebruiken om een goede, eerste indruk te maken. Hopen maar dat de wachtlijst nu vlug korter wordt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten