Over mij

Hallo! Ik ben An (°1973) en ik ben met man en kinderen in augustus 2010 van België naar Frankrijk verhuisd. Ik hou van zwarte chocolade, mooie foto's, een goed gesprek, lange zomeravonden,... Elke reden is ook goed om een feestje te geven! Ik ben een perfectionist en een controlefreak, maar mijn gezin houdt mijn leven chaotisch en onvoorspelbaar ;-) Ik startte deze blog om familie en vrienden op de hoogte te houden van ons leven hier in Frankrijk. Welkom om mee te lezen!

dinsdag 6 juni 2017

Pas le moment


Niet het moment. Om in panne te vallen. En dat is het natuurlijk nooit...

Maar als je klaar staat om voor het pinksterweekend naar België te vertrekken, heb je echt dringend een oplossing nodig.

Intussen weet ik...

...dat een oude Citroën C3 best nog zuinig rijdt en bovendien een goede wegligging heeft, zelfs bij een wolkbreuk ter hoogte van Saverne,

... dat de Evian facial spray van onze lieve buurvrouw aangenaam voelt wanneer je geen airco hebt,

... dat de garagist in Pfastatt zeer blij is met mijn mand Belgische bieren.

En gelukkig hoefden we slechts met z'n drieën in de kleine Citroën, zaten Jan en Kobe intussen in de minibus van FC Mulhouse richting voetbaltoernooi U11 en U13 in Parijs.

Hopen maar dat onze grote wagen wel vlug gemaakt kan worden want met een geblokkeerd stuur geraak je dus nergens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten